קבל הצעת מחיר מהירה בקליק
השאר את פרטיך ובחר את השירות הרצוי ואנו נחזור אלייך

הובלות קטנות ביקנעם – סיפורו של מוביל מקצועי

תמיד הייתי איש עבודה. כל חיי היו ספוגים בעשייה. גם כשדרבנתי את ילדיי ללמוד ולהגיע למקומות בהם הם נמצאים היום, ידעתי שאני עובד קודם כל בשביל ליהנות. הגעתי כמעט לכל תחום אפשרי. גינון, חקלאות, חשמלאות, מכונאות ועוד – כל אלו היו חלק מהענפים בהם רכשתי מיומנות וניסיון. התפנית בחיי הגיעה כשילדיי היו מבקשים ממני להגיע לכל מיני מקומות בארץ כדי לעזור להם בהעברת החפצים. מאחר וכל אחד מהם למד במוסד לימודי בקצה האחר של הארץ – זכיתי לגלות מקומות שלא ידעתי על קיומם.

הובלה ועוד הובלה – עד שבשלב מסוים נפל לי אסימון. הבנתי שמדובר בהזדמנות עצומה גם להתפתח מבחינה כלכלית, אבל לא פחות מכך – לסייע לאוכלוסיות רבות לעבור דירה במחיר נמוך. התברר לי שרבים אינם מזמינים שירותי הובלות לכמה רהיטים בודדים בשל המחיר הגבוה. מאחר וגרתי באותה תקופה ביקנעם, פתחתי חברת הובלות קטנות ביקנעם והאזור והענקתי שירותים לתושבים ולבני האזור.

תוך זמן קצר הלו"ז שלי היה מפוצץ. עבדתי לבד ולכן לא היו לי הוצאות גבוהות כגון שכר עובדים ואחרות. התברר לי כי שירותי הובלות קטנות ביקנעם היו יוזמה שרק חיכתה שמישהו ירים את הכפפה וייקח אותה לידיים. כיום אני מעניק שירותי הובלות קטנות ביקנעם ובכל אזורי הצפון ועובד עם צוותים נוספים המעניקים גם הם שירותי הובלות קטנות במחיר נוח

הובלות קטנות ביקנעם