קבל הצעת מחיר מהירה בקליק
השאר את פרטיך ובחר את השירות הרצוי ואנו נחזור אלייך

אחסון תכולת משרדים בחיפה – פתרון שנותן שקט נפשי

אחסון תכולת משרדים

בין אם לצורך שיפוצים ובין אם בשל העברת המשרד, חשוב למצוא מקום אחסון ראוי לרהיטי המשרד. כסאות מנהלים או שולחנות לישיבות, שולחנות מחשב ומקרנים שונים – כל אלו זקוקים לאחסון ראוי ברמה הגבוהה ביותר. איש מאיתנו לא היה רוצה לסכן את רכושו הפרטי – על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בציוד האחראי לשמירה על מידע מהותי ולהמשך תפקוד תקין של כל עובדי החברה. על מנת לשמור כהלכה על ציוד המשרד במקרים של שיפוצי המשרד – שירותי אחסון תכולת משרדים בחיפה יכולים לספק את התשובה האולטימטיבית. היתרונות הרבים של שירותי אחסון תכולת משרדים בחיפה מעמידים לרשות בעלי החברה/ המשרדים עולם שלם של שירותים מותאמים אישית לחברה:

פיקוח מלא על הציוד
בין אם מדובר בשבוע אחד בלבד של אחסון תכולת משרדים בחיפה ובין שישנו צורך באחסון תכולת המשרד למשך חודשים ארוכים – הציוד נמצא תחת פיקוח מלא של מאבטחים או מצלמות, או שתי האופציות. מידת השמירה על הריהוט המשרדי מושפעת מהחברה המאבטחת. רצוי לברר מבעוד מועד אודות איכות השמירה על החפצים.

ביטוח על תכולה
בניגוד לשמירה לא מאובטחת, אחסון משרדים על ידי אנשי מקצוע מאפשר ראש שקט. ביטוח מלא על כל הריהוט או על חלקו בהתאם לבחירת הלקוח מעניק בטחון מלא לכל מקרה לא צפוי.

אחריות מקסימלית וניסיון רב שנים
הניסיון רב השנים מאפשר לתת שירות בתחום של אחסון משרדים ותכולה, בהגנה מלאה מפני כל סכנה לציוד. לפיכך רצוי לברר מבעוד מועד את תקופת הניסיון של החברה המציעה את שירותיה בתחום.

אחסון תכולת משרדים בחיפה