קבל הצעת מחיר מהירה בקליק
השאר את פרטיך ובחר את השירות הרצוי ואנו נחזור אלייך

אחסון תכולת דירות בחיפה – ללא דאגות

אחסון תכולת דירות

אחסון תכולת דירות בחיפה נועד למצבים כגון מעבר לחו"ל או לרגל יציאה לחופשה, אם אתם עוברים לדירה קטנה יותר באופן זמני או משפצים את הדירה הקיימת, לכל ריהוט שאין לו מקום בדירה הנוכחית וציוד אחר שפשוט חבל לזרוק. ישנו מקום מושלם בשירות המותאם אישית. כיום, כבר לא צריך להיפטר מציוד שאין מקום להניח אותו בבטחה. שירותי אחסון דירות מאפשרים לבעלי בתים רבים לצאת לנופש בראש שקט, לבצע רילוקיישן וליהנות מסידור זריז לרהיטים לתקופה בלתי מוגבלת, לעבור דירה ולאחסן בינתיים את הרהיטים בראש שקט ועוד.

שירותי אחסון ושירות אריזות לדירות הינם מגמה שהחלה בשנים האחרונות והולכת ומתחזקת ככל שמעברי הדירה הופכים תכופים. רהיטים יוקרתיים ורהיטים היקרים לליבנו כבר אינם צריכים להיזרק או להפוך את סלון ההורים לתצוגת רהיטים שכל קשר ביניהם הוא מקרי בהחלט. שירותי אחסון דירות מאפשרים לבעלי הדירה לצאת לנופש בשקט, לעבור דירה או לאחסן את הרהיטים לכל מטרה אחרת וליהנות מראש שקט ומשלוות נפש.

היתרונות המשמעותיים בשירותי אחסון דירות כוללים בטיחות מקסימלית באחסון החפצים, ביטוח מלא על תקופת האחסנה, שמירה באמצעות שומר או מצלמות וכן בדיקה יומיומית של שלמות החפצים. באמצעות שירותי אחסון דירות לא תצטרכו להתפשר על מכירה של רהיטים יקרים לכם או לדחוף אותם בבית של אחד החברים או קרובי המשפחה. בטיחות מלאה ושלוות נפש יעניקו לכם את החופש לצאת לנופש ולשכוח לחלוטין מהבית!

אחסון תכולת דירות בחיפה